פרסומות האזהרה של הרכבת הקלה בבת ים: “אגרסיביות מיותרת”

פרסומות מזהירות שהופצו ברשתות החברתיות מטעם חברת “דנקל” המפעילה את הקו האדום של הרכבת הקלה בבת ים, עוררו ביקורת בקרב נוסעים רבים, ובמיוחד את החיילים. הפרסומות, המזהירות מפני קנסות של 180 שקל למי שלא יתקף את כרטיס הרב קו, נתפסות על ידי חלק מהגולשים כמאיימות ומטרידות.

“במקום לחנך את הציבור, אתם מאיימים עליו”, כתב אחד הגולשים. “למה אנחנו צריכים איומים, גם כך התקופה הזו קשה”, כתב אחר. “עדיף לי לקחת מונית ולשלם עשרות שקלים מאשר להסתבך בהסברים שלכם. איזה ניהול קלוקל ומרגיז”, כתב שלישי.

חברת “דנקל” מסרה בתגובה כי הפרסומות נועדו להגביר את המודעות לחובת התיקוף. “אנו רוצים להבטיח את בטיחות הנוסעים שלנו”, אמרה החברה. “הפרסומות נועדו להגביר את המודעות לחובת התיקוף ולעודד את הנוסעים להיזהר”.

עם זאת, נראה כי הפרסומות לא השיגו את המטרה שלהן, אלא רק העלו את רמת הכעס בקרב הנוסעים. לא ברור אם חברת “דנקל” תשנה את הקונספט של הפרסומות בעתיד, אך נראה שמדובר בנושא שצריך להיבחן מחדש.

יש לך ידיעה חמה עבורנו ? סקופ מרענן ? אנו ממש מודים לך כי כך נשמור על האתר שלנו מעודכן עבורכם.